2014. január 27., hétfő

Kritika #3

Hali Gali! Jöttem egy új kritikával. Nóri Nagy blogját, a Sinful Life-ot elemeztem ma ki és szerintem jó történet. Kezdjük is.
Figyelmeztetés: Ez az én személyes kritikám a  blogról! Kinek inge ne vegye magára! Amiket tanácsolok nem kötelező betartani, csak egy javaslat!


Kinézet:
A háttér az nagyon tetszik egy részt mert imádom a szürkét és ezeket a mintákat is! A fejléc is jól néz ki bár kicsit halvány és kéne rá valami erős, például a középen álló Harry-t és Luca'-t megerősíthetnéd! Tetszik, hogy a bejegyzések címe kék (így a fejlécbe lévő kis kék árnyalatot hangsúlyozza) és, hogy kiraktad a főszereplőket ami pont elég. Olyat még nem láttam, hogy gif-et raktak volna be oda, de szerintem nagyon jó ez egy plusz pont! Először kicsit furcsálltam, hogy még egyszer berakod szereplőknek őket az oldalakhoz, de jó így mert leírod amit tudni kell róluk. a moduloknál minden megvan szerintem jó sorrendben. Amin változtathatnál az a modulok címének a betűtípusán, mert az feldobná az egészet szerintem!
Összességében: 10/9

Történet:
Őszintén mondom, nagyon megijedtem az elején azoktól a rövid mondatoktól!!! Végül a későbbiekben nem lett annyi, de azért figyelj oda, hogy ahova tudsz, oda rakj vesszőt! A történet szerintem jó, vannak hasonló blogok, ahol jön egy új diák és megbabonázza a főszereplőt ezért féltem, hogy ugyan azt írod le, de nem. Kihoztál valami újat és mivel remekül írsz ezért nagyon élvezhető! Át tudtam érezni mindent. Amire kérlek figyelj oda az a szóismétlés!!! Próbálj meg úgy fogalmazni, hogy kevesebb szóismétlés legyen mert az ronda!! A részek az elején nagyon rövidek voltak, de ez fokozatosan múlt. Ugyan úgy az elején soknak találtam a  képeket, de ez teljesen felszívódott!!
Összességében: 10/8


Összesen:20/17


Egyébként tényleg ügyesen írsz csak így tovább!! :))




4 megjegyzés:

  1. nagyon szépen köszönöm..és esetleg tudnál ajánlani betűtípusokat.?:DD nagyon megköszönném.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen és persze. én innen szedem le őket: dafont.com ha letöltötte meg kell nyitni majd telepíteni és ott van mindenhol ahol kell. De ha megnézed, hogy milyen betűtípust állítottál be a bejegyzés címének az is a moduloknak!:)

      Törlés
  2. amugy a fejlécemnek is van egy aféle jelentése..azért halvány a kétt karakter hátúl..mert talán az jelenti a múltat a feledést hogy ők együtt voltak..és ezért van a két szélén az arcuk és külön vannak.:) remélem érthetően magyaráztam xdd

    VálaszTörlés